NeDRäKNiNG!

Helt ofattbart att på fredag är det jag som ska ta på mig den vita mössan, den vita klänningen och springa ut genom skolans portar klockan 12! Nej men det kan väl inte vara så att mina tre gymnasieår redan är över? Jag minns så väl mitt första besök på KG, jag minns så väl mamma prata om denna dag när jag var fem och såg de vackra studenterna åka runt i arboga i sina fina bilar överbelamrade med gosedjur och vinflaskor runt halsarna i sina vita klänningar och solen sken.

Jo men det är jag om några dagar!

Jag har även svårt att ta in dom orden: Vi har bara fester kvar! Men när jag tittar på kommande veckans schema finns inte ett enda prov inbokat, inga inlämningar eller redovisningar. Bara fester. För ja jag ska studenten!

Foto Anderas Sönnergren
2011-06-05 @ 16:09:02 Summer 2011 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback