Helglycka!

Tog mig i lördags tillsammans med lillsyrran till den stora stora staden stockholm för lite shopping. Eller ja, eftersom jag har köpstopp på kläder så följde jag med som ett suport vilket jag sedare kom fram till var rätt tugnt med min inställning till shopping. Men iaf, där mötte vi upp en till syster och dagen var igång. Eftersom jag inte handlar kläder blev min kostnadsdel maten. Och är man i stockholm får man inte missa chansen att träffa minst en bekant, så jag tog mig ut till skolan jag gick på i höstas, ågesta folkhögskola, och tog upp plats i musikarnas soffor. Helgen var minst sagt trevligt. För att inte tala om smakrik! Det blev restaurangmat hela tre gånger (!) och två tokstora frukostar i engelskanda. Måste slå ett slag för sushin som vi åt, väldigt god, och så klart avstod vi från jätteräkan eftersom den är en väldigt stor belastning för miljön, som de säger i videon "en är världens största miljöbovar". Så god är den inte att man vill bidra till detta.
Helgen innehöll mycket skratt, brottningsmatcher, pingismatcher, snöbollskrig och en massa häng och mycket utav det har jag Martin att tacka! Nu blir det tillbaka till verkligheten och dess trapatser. Imorgon åker förhoppningsvis ett par gardiner upp, lägenheten får sig en storstädning, intagningsprov skall skissas på, en uf-logga ska bli helt perfekt och så klart skiftledar-utbildning :D Mitt liv är då inte tråkigt, fast jag antar att oftast är det vad man gör det till!
2012-01-16 @ 20:58:05 Vinter 2012 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback