Jag skulle ju!

Jag kom på att jag skulle göra en liten inventering och räkna alla olika kläder som gömmer sig i min garderob inför mitt klädköpsfria år. Har inte räknat mina kläder, men bör inte vara någon skillnad i antalet nu som då, då jag fortfarande hållt mitt löfte prickfritt även om det vart lite tugnt med alla mellandagsreos och ellos erbjudande som bokstavligen haglar in på mejlen! Men jag står emot och försöker komma på kreativa sätt att liva upp den gamla garderoben :P

Bara att ändra håruppsättningen kan vara en grej, och att variera mina mängder av sjalar och smycken en annan! Sen har jag faktiskt tur med att jag bär uniform när jag jobbar, så ett gäng antal timmar per vecka behöver jag inte tänka på just min klädnad alltför mycket. Men men ska verkligen försöka ta mig i kragen och räkna! Tror det kan vara en regäl tankeställare till nästa gång jag står i en butik och känner ha-begäret kasta sig över mig.

2012-02-10 @ 00:57:07 Vinter 2012 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback