En mamma som förstått!

Hade familjen över på besök för att fira den kommande 20 årsdagen eftersom att jag jobbar när de är lediga. Glädjen som blir när jag öppnar paketen från mamma (och pappa) och hittar en tidningsbunt från mamma som hon läst. Detta gör hon självklart inte för att hon är snål och inte vill ge mig nya presenter, nej detta gör min käre mor för att hon vet att jag är mycket mer miljömedveten numera och vet då att jag hellre läser dem än att de bara kastas. Alltså en form av recycling kan väl säga :D Bland presenterna ligger det även saker som fattas i lägenheten vilket uppskattas enormt! Roligast tycker jag själv är inte de nya sakerna nej utan de saker som går i arv och som kan återanvändas! Eko-nomisk och eko-logiskt! Två flugor i en smäll.


Imorgon står det klädinventering på schemat! Måste se hur "jobbigt" jag kommer att få det under 2012 med mitt klädstopp.
2012-01-05 @ 20:01:58 Vinter 2012 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback