hur kan jag lyckas med allt?

Denna veckan verkar det mesta vara emot mig. Tappade nyss gitarren i asiktet på mig när jag satt still utan att ha den ovanför mitt huvud? Slog huvud regält i insidan av jobbetskassaskåp. Slog handen i stolen så att den blev blå. Hälde en halvliter smartis över mig famme vid kassalinjen. Listan kan göras längre på saker som bara hänt denna vecka. Lite för många minus på tok förkort tid för vad jag orkar med känner jag just nu. En förklaring är nog bristen på sömn. De få timmar som har getts åt att sova har fyllts med mardrömmar hostattacker.

Ikväll ska jag mig ut på ett bowling försök med underbara Hampus. Får förvarna honom att inte stå bakom mig då jag har en känsla av att oturen kan förlja med mig även dit. Först ska jag och bror titta på film tsm med hans gips. Så lite ur har jag haft. Slapp iaf en spricka i armen. Det enda som hänt mig är en spricka i humöret vilket rätt många fått lida av...
2012-02-17 @ 15:47:46 Vinter 2012 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback