Ett musiktips!

Har snöat in på en artist vid namnet Jadon Lavik efter att ha sökt efter en låt som vi framförde i Indien. Låten var Blessed Assurance, en låt som föralltid är fylld av glada minnen med powerfulla tenorer och en stum indisk publik eller den morgonen när vi svenskar trodde att vi skulle hålla i morgonbönen och kommit fram till att denna låt skulle vi köra och det hade även indierna tänkt som trodde att de höll i morgonbönen.

Jag tycker att Jadon Lavik gör en grym version av denna låt, och tack vare det började jag lyssna på andra av hans verk och de faller mig precis i smak med hans mjuka lite rispiga röst och gitarren som kompar till. Full pott!


Nu känner jag mig skapligt uttråkad efter en toklugn dag men det får väl bli att ta fram mina älskade penslar och målarfärg och sätta igång och vara kreativ!

Även fått en förvånansvärd ordning på lägenheten :D imorgon blir det att ringa igen ang nya tapeter. annars ska allt vara i tipp-topp (ja ett par gardinstänger skulle inte vara fel heller, men de dyker väl inom sinomtid).



2012-01-12 @ 20:44:48 Vinter 2012 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback