Woop-woop

Galet glad :D fick mitt betyd på en kämpig vetenskapsrapport och det blev vad jag hade önskat mig :D detta ger en alltid en massa extra energi att ta tag i andra studier. :D

Igår blidde det dock ingen bio för vi planera inte så bra - får väl bli en annan gång.

Nu ska jag ta tag i mig själv och börja på min reklamannons till Textkommunikationen (y) Här är produkten jag tänkte bygga min annons på :D jag ääälskar den! man luktar som en mumsig jordgubbe av den ;D

2011-01-31 @ 18:37:42 Vintern 2010 Permalink


Kommentarer
Postat av: lovisa

godmorgon:)

2011-02-01 @ 08:25:41
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du ha chansen att vinna en inbjudan till bloggsvar?

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

2011-02-01 @ 16:11:42
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback