LiLLEBRoR ! BLi iNTE SoM JaG NäR DU BLi SToR!

GRAAATTIS LILLEBROR :D Idag blir du 13 år gammal - en jobbig tonåring som mig ;) Fast du bli inte som mig... ^^ 
Dagen började med att bror min fick lite nya grejor till trumsettet, och det gillas! Det är verkligen kul att höra honom spela. Synd bara att mitt och Mags hela paket inte kommit än...

För er som aldrig träffat min bror vet inte vilket skön kille han är! Han har ett sinne som en 20 åring - virrig värre än mig - go som guld - musikalisk som tusan - konstnärlig som en Picasso - pricksäkrare än Robin Hood- mountainbikes galning - irreterande som bara en riktigt bra lillebror kan vara - nyfiknen som tusan - han är min bästaste bror ! <3

(ruggigt snygg bild från midsommar 2008 ;) )
2011-01-28 @ 09:07:15 Vintern 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback