Idagidagidagidag...

Idag skrevs det religionsprov minsann! Skrev nästan tre fulla "fyrark", alltså 11 sidor! Hoppas verkligen att jag fick med det viktigaste, kändes som jag krama ur min hjärna som en disktrasa för att få ur den sista droppen vetskap om Islam, Judendomen och Kristendomen! Men så här i efterhand kommer jag på en massa mer. Även om jag själv förstår att det är nästan omöjligt att få med allt som man lärt sig på en gång.


Sedan blev det matte och jag tror jag fatta grejen :D kändes skönt, derivatan är inte alls lika svår som logaritmer!

Idag var det även dags för tvåorna på skolan att visa upp deras show som baserade på boken Animal Farm, jättefint gjort även om jag inte alltid hängde med. Alltid lika kul med lite variation i vardagen och sättet att exanimera på - eftersom de fått skriva manus sj, på engelska och byggt kulisserna som allt sedan betygssätt. MVG från mig till Emilia (A) Nej men många gjorde en jättebra insatts :)

2011-02-02 @ 18:52:20 Photos Permalink


Kommentarer
Postat av: Emilia

2011-02-08 @ 22:21:07
URL: http://m
Postat av: Emilia

Haha jo men tjena, min engelskainsats var ju fantastisk! ;) <3

2011-02-08 @ 22:22:23
URL: http://myranhanson.blogg.se/

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback