Fritterad kyckling en onsdag - inte helt fel

Igår blev det kinamat för hela slanten - eller Strands slantar ^^ Jag har nog en liten asiat boendes inom mig som ÄLSKAR ris, nudlar, curry, fritterad, sötsurasåser, sushi, ja väldigt mkt asiatiskmat! Så igår åkte jag och strand och åt kinamat :) Gott är ordet och trevligt :) Jag drömmer om att åka till Kina, Japan, Indien, Tibet, Mongoliet, Afghanistan, Korea... Ja faktiskt alla länder skulle jag vilja besöka och smaka dess kulturella rätter!

Denna dag har jag inte mer att säga om än att Metros Nyheter var helt hilarious! Typ lika krystade som mitt leende på bilden :P
Men imorogn blir det ut och dansa med alla underbara människor på Kärlekstemplet! Jag tappar som en apa med en stor klase bananer! Har till och med tränat ikv för att komma i bra partyform - för det är väl så man gör?
2011-02-24 @ 21:40:20 Vinter 2011 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback