Rösträtt är bra grejor det

Det finns egentligen nog inte så många rätt och fel inom politiken i Sverige idag. Det finns bara olika sätt att se sakerna på och vilka saker man väljer att blunda på. Själv dömer jag bara ett få tal saker, och ja jag dömer. Men skillnaden mellan S och M är de små sak frågorna. Det har samma mål, så kämpa med samma mål och samma önskan men olika lösningar. Vilket inte är konstigare än så? Vi alla löser problem på olika sätt. Som om jag börjar märka att plånboken sinar på pengar då släpper jag nöjena och sparar sista biten tills nya pengar kommer in medan någon annan kanske tar ett lån. Vem gör rätt vem gör fel?

 

Aja dags för mig att springa iväg och rösta nu iaf :D Första ggn, pirrigt!

2010-09-19 @ 09:45:13 Autumn 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback