Onsdagstv = massa mys

Idag blev det en lyckad TV kväll, TV4 har verkligen fått klass på sitt utbud tkr jag. Först halv åtta hos mig - en fantastisk klassiker som jag drömmer att få vara med en dag:D

Sen idol med  syskonen, där vissa sjungen riktigt bra!

Kvällens TV mys avslutas med "Berg flyttar in" hos Gunde Svan :D Jag ääälskar honom för han har verligen en fantastisk personlighet, som ett barn. Alltid positiv, och ett proffs på att ta snabbduschar. 1 och en halv min :O Och då är på och avklädnad, shamponering och han hann kamma sig :O Blir glad hela jag av program som dessa!

Läggdags nu, nattinatt
2010-09-22 @ 22:13:39 Autumn 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback