Ibland så kan till och med jag vara det

Snäll alltså.
Ikväll har jag räddat denna söta man som är min pappa och vart barnvakt, då några vänner till honom missuppfattat en nej tack och trott han sagt ja så han fick ut och göra en "föreläsning". Han kom nyss hem så ska gå och lägga mig snart. Kan inte säga att det är jobbigt att vara barnvakt åt mina snälla syskon. Härom dagen fick jag ett par örhängen och ett matchande armband som tack från min syster för att jag tar hand om dem. Otroligt gulligt!


Jag tycker jag har en väldigt cool pappa som har såna här kläder -  inte varje dag men på speciella saker. Väldigt fint <3

Läggdags för mig nu :) imorgon blir det tyska, matte och textis.
2010-09-20 @ 22:18:30 Autumn 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback