dags att gå vidare

och se det ljusa i det nya som kommer framför mig.


Jag hoppas att min syster har det bra i Frankrike <3 Jag älskae sängen jag fick ^^ men förövrigt saknar jag min syster <3 Men jag vet att hon är stark och klarar allt. Lite läskigt dock att hon är så långt bort!

Bilden är tagen från när jag hjälpte mags med flytten. kan lova att den där bänken inte såg ut så där jag kom ^^  Så fick de som bodde kvar i korridoren det sista av blåbärskakan - som var ett mkt uppskattat inslag hon bärarna (eftersom det var en bär-kaka)
2010-09-21 @ 06:35:07 Autumn 2010 Permalink


Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack så mycket! :D

2010-09-21 @ 12:53:09
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback