Dagens goda gärning

Drack kaffe till frukost och nu är jag hur speedad som helst :D kanske inte så jättebra med tanke på att jag ska se på film nu på tyskan ^^ 

Men har iaf lyckats göra någonting bra idag - grattis LiNA! Jag mötte en Crisse som tappatbort sig själv i  Västerås som gick runt hela centrum för att komma till V-ås MDH. Jag som tog fram min snäll sida (vet, sparar den enbart för unika tillfällen som detta för alla er som inte sett den så är det varför ;) ) och förklarade för honom att hans  kort som han åker tåg på fungerar precis lika bra till att åka buss på utan några som helst extra kostnader då han köper ett 30 dagars kort. Första snälla saken. Andra var att jag berätta vilken buss han skulle ta ;) Jag tror att detta är för bra för att vara sant.

Och sen sa jag även att om han ville gå så är denna väg en väldig omväg och att gå rakt genom centrum är smartare, men det var nog lite för krångligt, men hoppas att busstipset funka :D

Nu ska jag gå tillbaka till mitt vanliga häxliknande beteende haha :) ska även sätta upp affischer idag :D fett pepp! Skoltidningen Nju:z rockar !!
2010-09-02 @ 08:32:26 Autumn 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback