Konstigt dröm...

Väldigt konstigt, jag drömde att jag gick och tatuerade mig. En stor fjäril i svart och vitt och en giraff på magen ^o) mycket märkligt. Sen blev jag tillsammans med han som tatuerade mig, min kompis jenna flyttade från sin lägenhet med sin pojkvän och skaffa sig ett hus ist. Stort hus! Men det saknades en stabilgrund så huset svaja när man gick i det. och det var så konstigt för när man kom in i huset var det skräp och stök överallt och det är få människor som är så ordningsamma som Jenna är. Helt plötsligt i drömmen VÄLTER huset:O mamma bokar en tatueringstid för att fixa rn snyggare tatuering på mig... hmmm mycket underlig dröm
2010-10-21 @ 06:15:10 Autumn 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback