Horoskopet hade nog rätt

Läste mitt horoskop för denna dag i Metro (förövrigt min absoluta favorittidning, jag vet inte hur jag skulle klara mig utan den på morgonen :O - eller jo men de behöver vi inte diskutera) där det stod att min dag var vääääldigt fullpackad med saker som skulle göras. Vilket var vääääldigt sant! Hade Yoga sista lektionen och de tio sista minuterna som skulle ges till avslappnande andning låt jag som en okoktspagetti och räkna på om jag skulle hinna med tåget eller inte. Stackars Nadja fick springa med mig, men vi hann med tåget ;) Och snart ska jag skriva lite på min artikel till Nju:z som går i temat rosa denna månad.
Till detta spelas såklart Håkan Hellström ut ur mina högtalare :D
2010-10-13 @ 22:31:28 Autumn 2010 Permalink


Kommentarer
Postat av: elina

Hej hej, allt bra?:)



-BIAUTY

2010-10-14 @ 18:11:31
URL: http://biauty.blogg.se/

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback