Fireworks - R. Kelly

Jag kom mig själv med att sitta och le med hela ansiktet när jag hörde denna låt. Fick den skickad till mig av Emanuel, en fantastisk människa, som tyckte jag borde lyssna på den. Och det gör jag minsann!
Fireworks - R. Kelly

Har så mycket dans i kroppen. Det vore inte helt fel att dansa dansa dansa tills energin är helt slut. Det är nog verkligen vad jag behöver just nu. Så ser fram emot en lördag med en massa roliga människor och bra musik ;) Ja Bella det är ett krav :D
2010-10-19 @ 13:03:44 Autumn 2010 Permalink


Kommentarer
Postat av: NOVALIE / COMATHRILLS

snygg header :-)

2010-10-19 @ 18:25:31
URL: http://comathrills.blogg.se/

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback