EN LåNG och HäNDeLSe RiK DaG

Idag blev det mycket gjort, framförallt för mina körkunskaper. Hade två körpass med pappa varav ena blev min första mörkerkörning och det gick toppen bra :D Det har även blivit en hel del teoriplugg, för nu minsan satsar jag stort ;)

Ett kul besked från rektorn om att vi på Nju:z (skoltidningen) ska få ett eget konto som gör att vi kan disponera pengarna själva och behöver inte hänga efter Pettersson varje gång vi vill nått. Det ser även ut som att vi kommer få en ny layout på skoltidningen :) Känner mig mycket stolt över våra nya rekreyter som vi fått :D

Sen hände en sak jag inte behöver skriva om.. men som var allt annat än bra.
Men efter en stund ute i fina naturen med min kamera mådde jag genast bättre :) Bilderna kanske hamnar på bloggen inom kort.

Här kommer även den utlovade bilden från The Studio som ännu inte är publicerad någonstans, har en till som inte ligger ute på bloggen än ;) men man ska spara på det goda eller nått sånt.

Just kidding ;)
2010-10-12 @ 22:11:22 Photos Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback