En bra hemma dag

Idag blev det tyvärr en hemma dag, men det kändes som ett klokt beslut då jag nu har nyladdade batterier och landat lite i allt. Ändringar har gjorts på bloggen till gammal design som jag har saknat, den senaste var för mkt svart för mig. Lattebrunt är mer min grej - som mina tapeter :)

Imorogn blir det matte och design :) Kämpa kämpa säger jag bara. Och ett litet snack med rektorn om jag och han hinner med det. Skönt att gå på en liten skola iaf så att det går att prata med honom.

Är det inte konstigt hur folk beter sig? Jag älskar att studera och analysera människor, på TV som i verkligheten. Just nu är det många i min omgivning jag analyserar - behöver inte vara dåligt - och de är med i robbinsson. De gnäller, har de aldrig sett robinsson innan eller vad ^o)?

Pussar till mina fina vänner som förgyllt min dag med kul saker.<3 Mycket fint :)
Nu en snabb kall dusch, en värktablett och sen läggdags :)
2010-10-14 @ 21:57:08 Autumn 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback