Höstmys och snö på taken

Bild från gårdagens snöstorm :D



Kan bara meddela alla som läser min blogg att jag är så otroligt GLAD :D Jag är glad ända ut i fingerspetsarna! Jag hade ett mycket givande samtal med min projekthandledare igår och fast det bara var tre-fem min långt gav det mig helt ny energi att jobba på mitt projektarbete igen :D precis vad jag behövde!
Så idag har jag ringt lite grann, och alla som känner mig bra vet att prata i telefon är alltannat än något som gör frivilligt. Men det gick bra. Dock svara inte en av de jag sökte, men jag har ialla fall ett direktnummer. så fortsätter att ringa imorgon :D
2010-11-10 @ 16:27:34 Autumn 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback