Västerås

=D=D=D är tokglad! Jag tycker det är viktigt att vara glad så därför är det extra kul när jag och min gamle godevän HAMPUS bestämde att vi skulle ses idag på en fika och vår dag fick det finaste vädret som går att tänka sig ! Så jag passa på att fota lite.
Titta vad vacker han är i solen =)
Sen träffade jag och Hampus Natta och Jesper. Så här glad blev Hampus!
Så här söta är Natta och Jesper tsm, lite akrobatik är aldrig fel (så länge jag slipper vara med)
Sen började det brinna i en papperskorg, så brandbilen kom och släckte och jag lekte papparattzzzzii
<mce:script type= ot; />
Sen ville hampus dö, vfr vet jag inte, men vissa gillar väl sånt =S nejdå han ville inte dö, han ville bara skrämma en liten LiNA som inte gillade att han satt på broräcket. Ja jag gillar att ha säkerhetslinor till allt!
och han lever fof och åkte tåg med mig hem och hela dagen var bara underbar =D
2010-05-15 @ 23:31:46 Photos Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback