Vad sitter i ena hörnet men kan åka jorden runt?

Visst är det jobbigt att vara singel =O Massa nackdelar med det ^^ Nej men jag är en väldigt pillig person av m ig, jag älskar att ha något att pilla på. När man har en pojkvän då är det bara att sätta sig när och börja pilla. Massera en hand, fixa med håret, klia i skägget kittla osv =) men nu är det mina stackars vänner som utsetts för sånt.

Har man en pojkvän, då är delad sorg hälften sorg, delad glädje dubbel glädje. Kan juh inte heller snora ner mina kompisar? Vad skulle de tro om mig =O

Men var lugna alla människor, jag kommer att lugna ner mig (förhoppningsvis). Något jag inte kommer att börja med är att knullarunt! Men odlar ett nytt uttryck just nu: Kramarunt!
Jo för man vänjer sig vid sin partners närhet och gör den till "den enda" som fungerar, så nu när jag ska krama andra jämför jag dem atomatiskt med micke och konstaterar att så gjorde inte han. Därför måste jag kramarunt för att glömma bort det tänket, komma ihåg är en sak att vara besatt är en annan. Och just nu är jag besatt! Så måste komma över till fasen: komma ihåg.


2010-05-27 @ 21:15:59 Photos Permalink


Kommentarer
Postat av: who do u think ;)?

kladdkaka!!!!!!!

2010-05-27 @ 21:46:22

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback