Vad sa den ena tomaten till den andre?

Har haft svenskaprov i mer än en timme, muntligt. Förhoppningsvis MVG =D för jag moa och simone plugga satan innan. Fick dock veta att jag missa hela imperfekt biten på grammaprovet i tyskan så blir att fixa det på torsdag woohoo. Det är därför man inte vill ha gramatikbiten i slutet av en termin. Men ska ändå inte ha matte eller svenska imorgon, åker bara in till skolan för en fika (A)
Så bara engelska och tyska delen kvar, sen har jag gåååått ur tvåååan *shallalala* ^^eller nått, känns inte lika effektfullt som när studenterna skriker: för vi har tagit studenten!

NÅGOT SOM INTE VAR KUL! är att jag massa skavsår just nu bara för att jag fick för mig att vara lite fin idag =( och att mannen bredvid mig på tåget stank svett så att jag inte kunde andas =(
2010-05-31 @ 16:56:51 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback