Tisdag + lite uppdateringar

Som jag skrev i förra inlägget gick inte provet speciellt bra för mig, MEN =D jag har fått två mvg i slutbetyg på klara kurser och det är Meko (Mediakommunication) och Expo A =D


Här kommer den söte moa jag har skrivit om, eftersom jag äntligen har min kamera igen =D tack vare denna flicka ja !

Just ja lite uppdatering hur det faktiskt ligger till på singelfronten:
Jag och Micke är inte tillsammans även om man kan tro det. Vi har en paus där vi känner efter om vi kan umgås med andra människor utan att känna oss tomma. Vi testar att strunta i varandra och väljer att vara själva, även om vi skulle kunna vara med varandra. Som imorse till exempel så åkte jag tåg och micke buss till skolan även om de går samma tid.

Men visst pussas vi och ser glada ut, det är för att vi är glada. Det funkar att inte ses jämt, vi saknar varandra mycket mer osv. Så vem vet jag kanske inte är singel så mycket längre till, men just nu är jag det och vi mår väldigt bra båda två.

Efter en lång skoldag åkte jag med micke till McD (där han skulle på intervju) för att äta, men eftersom vädret inte tillåter att äta inne så tog vi med oss maten ut till en fin plats. Så idag har jag bokstavligen ätit ute =D

Så här den knasen som jag åt med ut. Han bjöd till flertal valser i vårsolen och vet inte om vi klara av att fullföjla någon ^^ men övning ger färdighet =) Och gott var det med mat, även om min milkshake hade smält och min beach 2010 mage är borta...


2010-05-18 @ 22:29:39 Photos Permalink


Kommentarer
Postat av: Michael

Mcdonalds var så gott så;P

2010-05-19 @ 21:04:12

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback