Ord

Varför har ord sådan betydelse, varför tar vi åt oss så mkt av ord. Ett litet ord kan vända upp och ner på 5 000 000 andra! helt sjukt, spelar det någon roll, borde jag bli stum? jag vet bara en sak just nu: jag är irriterande full av saknad, eller längtar? nej orka ord. orka att vi människor jämt måste sätta ord på allt! =o men just nu är jag full av längtan/saknad. konstigt? herregud, jag tittar på sex and the city och carrie kommer inte över den man hon datade i flera månader. Så FU lina, FU mig ja! ja ja ja nu är det englska och tyska som all koncentration skall gå till...










2010-05-31 @ 21:22:51 Photos Permalink


Kommentarer
Postat av: moa

darling <3 både jag och simpan fick mvg, så inga tvivel om att du också fick det!

2010-06-02 @ 14:41:24

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback