Mysonsdag med Moa och Frida



Igår kom den lilla sötnosen Frida från Strängnäs till Västerås för att mysa med mig och Moa, trodde vi iaf, plötsligt har Frida en kniv... Nej då =) Hon ska skära tomater till vår pastasalad.

Så har ser saladen ut som moa blandar.
Receptet är:
Pasta
Mozarella
Tomat
Olivolija
Chiliflingor, salt och peppar
Basilika
Torkad skinka

Verkligen jättegott

Efter maten tog vi vår första kopp te =D Det var ett jättegott te och Frida berätta om ett champangte som hon hade som skulle vara jättegott, måste testas

Sen blev det dags att baka kladdkakan som jag har sett fram emot jättelänge nu! Fast jag gjorde inte så mycket, jag tog disken medan Frida och Moa blanda ingrediensarna.

Efter en stund känner min näsa en bränd doft och det var i precis sista sekunden innan kakan skulle blivit förstörd men som sagt hade vi tur och den var jättegod, perfekt kladdig! Till det drack vi väääldigt söt smultrondricka =s ingen favorit för mig.



2010-05-20 @ 08:54:00 Photos Permalink


Kommentarer
Postat av: Michael

Det var nog massa gott med kladdkakan!;P

2010-05-20 @ 09:33:10

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback