knasdag ^

Glömde min kamera i skolan så jag känner mig trasig, viste inte vart jag skulle ta vägen när jag upptäckte på tåget att en viktigt sak saknades men då kom min räddare i nöden, den vackre, den söte, den snälle MOA !!! som för övrigt skulle vart med på bild om jag hade haft den här =(

Sedan köpte jag en mustasch idag i förebyggande syfte för alla män där ute ! tkr det är viktigt att stödja forskning för något som kan göra så mycket!! Till det köpte jag en ny bonaqua smak, det är faktiskt bra eftersom det är gjort på svenskt vatten =) Den hade smak av hallon och blåbär, matchade både mutaschen och min outfit =D

Gjorde min svenska redovisning med Sofia också, men vet inte alls hur det gick. Alla andra som har gjort den har fått sitt betyg men vi fick beskeddet att de måste tänka längre. Känns inte så bra alls faktiskt !

Nu blir det att studera lite ur matteboken då det är mattenationella i Matte B kursen, ska köpa något lätt att knappra på oxå. Vi ska skriva, som många andra, i fem timmar =O jag tycker att två timmars proven kan vara jobbigt.

En sista grej för detta inlägg är den tråkiga nyheten att det är säsongens sista Hollywoodfruar ikv =( jag kommer så sakna det!
2010-05-17 @ 17:58:20 Photos Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback