Hur vet man om det är en blondin som tillverkat flaskan?

Var ute och gick med min pappa en sväng igår, jättemysigt. Jag kan inte vara inne och still och han ville också ut. Upptäckte i samma veva att jag inte rört min kamera sen i lördags "/ det tkr jag säger väldigt mkt. Mkt vad tänker jag inte berätta.

En annan mysig sak är att jag och mamma har bestämmt att vi ska gå på Sex and the City 2 tillsammans =D

En tredje sak är ett tidigare inlägg där jag kanske överreagerade, men det är svårt att gå från 100 till 0 som min vän Moa sa. Jag kommer pendla i humöret ett tag, det är inte så att jag är så arg och ledsen hela tiden och på et sätt har jag rätt att bli arg över vissa saker. Men jag ska inte springa runt och beté mig som en kossa! Det är inte det jag vill, men det är ett kaos i mig just nu av längtan, saknad, ilska gråt och massa massa mer. Jag vill inte ens ha tillbaka micke längre, verkligen inte för vill inte göra illa mig själv eller honom mer. Men den här fasen är ganska oundviklig för mig, jag har mkt känslor och mkt tankar.

Bilden är kind off ett självporträtt jag gjorde igår. Härligt att rita... Allt för att slippa tänka på allt.
2010-05-27 @ 06:06:26 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback