Bakning =D

Idag blev en ganska lugn mysig hemma dag med både film, en middag som kunde klassa som en söndagsmiddag och sedan bakning för mig =D
Jag och min bror såg på Star Wars tre efter en mkt skön och behövd sovmogron. Det var den enda star wars filmen som jag aldrig hade sett tidgare, måste säga att den var riktigt bra! Alla frågetecken rätades ut och den var både rolig men otroligt spännande, för fast jag har sett 4,5 och 6 satt jag och höll i mig när någon av Obi-Won eller den lilla gröna saken som jag inte kommer ihåg namnet på ^^ höll på att dö. Verkligen en bra film fast det är mkt SiFi eller Fantasy i den.

Min bakning gick nog oxå bra, har dock inte vågat smaka på den än men har fixat lite bild bevis =D
Det blev en morotskaka, en stor favorit.
(inte för att skryta, men det här den perfekta platsen för min morotskaka)

Nu ska jag snart upp till Anna för att lämna lite grejer jag hade glömt att jag lånat, ja minnet är väldigt bra men kort.
2010-05-13 @ 18:13:08 Photos Permalink


Kommentarer
Postat av: Alexander

Han heter Yoda! :(

2010-05-13 @ 18:27:23
Postat av: mig själv

Hihi just ja ^^

2010-05-13 @ 20:32:00
URL: http://cutitoff.blogg.se/

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback