Woohoo

Nu funkar mitt internet igen =D Utan att jag behövde ringa någon tekniker, det gillar jag.

Köpte även nya skor igår, sista som fanns som såg ut så här, storlek 36 och de passa =O =D underbart! Så trippar jag runt med dem så att jag inte får skavsår på en gång när jag är ute med dem...

Idag blir det att studera England, ska ha min engelska presentation imorgon, pirrigt =D men det blir nog en massa bra!

Ska lite senare träffa Mr Ex och fira lite, han tar studenten på fredag och jag är faktiskt lite snäll.

Till hösten ska jag kanske börja dansa moderndans ! =D Det vore underbart, har länge längtat efter att börja dansa igen, men har inte haft tid. Men nu!!











2010-06-08 @ 08:54:25 Photos Permalink


Kommentarer
Postat av: Jenna

snyggaste skorna :D <3

2010-06-11 @ 13:28:45

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback