Vad får man om man korsar en cykel och en groda?

Detta mina kära läsare, detta är ett dagsverk! Det tog mig en hel dag att bädda nytt i min säng (y) men men jag skäms icke! Jag har i alla fall världens snyggaste lakan ! Och vart sjuk i en vecka så det får ta åtta timmar som Hampus räkna ut åt mig ^^ Han, han städa bara hela sin lägenhet (och lite annat med hann han med ^^hihi och jag vet vad) (och jag vet oxå att tapeten är den snyggaste! och nej inte alls jobbig att sova , har den bara runt sängen, nemasproblemas)

Men något som jag inte viste när jag gick upp imorse var att jag skulle vara ute en timme idag =D en hel timme med mina småsyskon i en lekpark. Okej jag lekte inte, var helt slut bara över att gå de sträckor som behövdes och gunga de gungor som ingen annat barn ville ha.

Så här stek kan man se ut då =) jättehärligt, missat hela solveckan, och såklart bara för det ska det regna nästa vecka sa mamma =( Men men, regn är bra det med =) inte blir jag brun och fin eller mer frisk eller mindre... Men men *försöker tänka glada tankar* Det är bara några ynka dar kvar i skolan!! Sen är det lov... woohoo
2010-06-04 @ 23:01:22 Photos Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback