Snällblogg=gnällblogg?

Usch att bli sjuk var verkligen det sista jag ville, som idag tex skulle jag och tjejerna ut och bowla =( jag kommer fan aldrig till bowlingbanan, i mer än ett år har jag velat bowla nu och det är alltid nått som förstör, oftast jag själv =C

Tidningssläpp idag för Nju:z, och jag har inte gjort ett skit. Känner mig ännu sämre =(
Snacka om prestationsångest =( borta en hel vecka. Dock glad att jag hann med svenskan, eftersom jag missa engelskan idag, och ja det suger! Jag hatar att ligga efter, jag vet inte ens vad jag ska göra i sommar... blää
eller jo heeeela juli är uppbokad =D men juni och augusti? =(

Jag är så deppig för alla är så bruna och jag får inte ens gå ut =( fast tror jag rymmer en snabbis till konsum, för pappa köpte choklad igår. Men som vanligt ingen som kommer ihåg att hon som ska äta den, jag, inte äter mörkchoklad för jag tkr det är äckligt. Och eftersom han ändå stoppade den i kylen är den nu helt oätbar (y)

bläää på mig för att jag är så gnällig. har inte träffat någon utanför familjen sen i måndags =( hatar hatar hatar att vara sjuk =C
2010-06-04 @ 09:28:19 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback