Seg dag idag

Lite segt, åt dock massa god mat. Men kan vara skönt med en dag då det inte händer en miljon saker som det gjort de senaste dagarna ^^
Längtar efter att se lite Sex and the City men vill inte gå ner och hämta boxen för vi har gäster och det känns så otrevligt så jag sitter väl här och segar med min dator som gör allt utom det jag vill att den ska! :(



Dagens outfit ^^ Nej inge märkvärdigt, grått linne, samma jeans som igår och ett av mina favorit halsband ett guldhjärta :D


Så mysigt med regnet :D Borde göra mig lite varmchoklad och sätta mig invirad i en filt och läsa en bra bok :) hmm ska jag tänka på om jag vill göra det jättemkt eller bara lite haha

2010-06-12 @ 17:41:01 Photos Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback