Säger du att du är min vän, så är du kanske det



Kvällen igår var så mkt mer än bara tåget! Efter att jag Jenna, Karro och Ida hade sett tåget gick Jenna, Karro och jag hem till Jenna för att fixa oss det sista och för att vänta in Elin så vi kunde börja hugga in på tacosen :D Det blev partymusik och mkt hårspray. Sen kom några vänner till Karro en kortstund innan vi allihop gick till Dogge där det blev mer musik från datorn men även från trubadurerna Karro och Dogge själv :)

När några gått blev vi lagom många för att värma upp våra danskroppar innan vi stack ut till stora dansgolvet. Det blev massa fnitter och dans.

Väl ute på stan blev det ännumera dans och jag och Jimmy hamna mitt på golvet, det var inte lätt att hålla koll på alla i vimlet av människor kan jag säga. Men många ansikten kände jag igen och jag träffa Ida och Thomas och någon Calle, så då dansa vi alla fem en lång stund. Men eftersom vi kom ut lite sent hann vi bara dansa i dryga timmen innan allt tog slut :( Men inga sura miner för det. Jag jenna och jimmy åkte hem och åt tacos rester och hade trevligt :)

Ja den dagen bjöd på väldigt mkt, :)
2010-06-20 @ 23:16:23 Summer 2010 Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida

Kalle stavas med C, Calle! ;) hehe, var bara tvungen (A)

2010-06-21 @ 09:30:57
Postat av: Liina

Haha det är bra att du har koll ida ;) <3

2010-06-21 @ 09:33:29
URL: http://cutitoff.blogg.se/

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback