Rumpor!

Ja nu har jag tänkt till igen, för JA jag älskar rumpor, och ja jag har nog för många manliga gener i mig. Men en riktigt snygg rumpa är en riktigt snygg rumpa!

Men från den tanken kom jag på mig själv, varför är rumpor så snygga? Hallå det är fett och muskler som ska göra det skönt personen att sitta ner, mellan skinkorna är det inte heller himmelrike. Så varför är en rumpa så attraherande?

Rumpor kan vara stora, hårda, små, mjuka, lena, håriga. Hmm min rumpa, den är lite större än mellan stor skulle jag kunna tänka mig, mjuk för det mesta om jag inte är inne i en av mina träningsperioder. Helt OK rumpa.

Tillbaka till den egentliga tanken, varför rumpor? Kan det vara för att när man kramar någon är det en perfekt plats att låta händerna vila på? Eller för att just rumpan är så förbjuden? På gamla filmer kan man se hur barn blir slagna på rumpan, kanske har det något gemensamt? Rumpan är både känslig för beröring och ändå rätt slittålig, för vi sitter ändå jämt på den.

Men varför så attraherande? Jag vet inte.
2010-06-15 @ 22:59:17 Linas mind Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback