Planerar inför morgondagen !

Imorgon blir det att åka till Västerås för att träffa Helen och Moa :D <3 Ska det bli kul? JAAAAA :D

Men först :( Först ska jag tvätta fönster och jag är verkligen höjdrädd och mitt rum ligger på andra våningen :S Men för att göra det mindre trist och läskigt tänkte jag satsa på att vara världens snyggaste fönstertvättare;) Grr, ska jag ha nätstrumpor eller är det snyggare utan? Bikinitoppen kommer det iaf att bli och massa massa smink, eller nej inge smink isf bara lite ;)

Men jag kan juh inte ramla ner heller :O Det är jag som är liv-lina ;) he he he vet den var dålig ^^

(dagens roliga var när jag lura micke om att vi höll på att flytta hehe men nej mamma och pappa bara städar i garaget ^^)



Tunghäfta ?
2010-06-22 @ 20:34:49 Summer 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback