OOooh ja !

bilden är tagen från bloggen   http://deontek.blogspot.com/2009/11/new-photos-from-americas-next-top-model.htmlOm jag hade vart smal(are?) då hade jag velat så ut som Nicole från Top Model !

Jag tycker att hon var en värdigvinnare ! Yes I do! Hon visade att man behöver inte vara skolans populärareste för att vara snygg eller duktig. Nej jag har hejat på henne från start och min familj är mina vittnen hehe :D

(jag tyckte inte ens att den här klänningen var fin men så här som stillbild med Nicole gillar jag den skarpt :D)

Blir väl hemmamys ikv antar jag :( aja :)

Blev inget bad för mig heller ^^ alldeles för kallt vatten, aldrig att jag tänker bli sjuk igen för något så dumt som ett litet dopp i det blå.


2010-06-18 @ 18:59:24 Summer 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback