"nyvaken LiNA"

Bjöd över Jenna på lunch igår till idag och hon fråga om vi kunde titt på hennes favorit program smatidigt :P Självklart, när går det då ^^? 10.25 !! Haha, blir ingen lunch för mig, snarare än frukost/brunch ^^ Är stolt att jag ens kom upp ur sängen vid åtta tiden :D

Tok segt igår :( Kunde inte somna, vred mig och vred mig och vred mig lite till "/ Men tur var att jag somna tillslut iaf :)

Idag är det en vecka kvar tills jag åker till SPANiEN :D woohooo Jag är tok nervös men det kommer bli så underbart kul :D bäst jag börjar packa från idag och frammåt så jag inte missar att packa nått :D Så ska jag kolla upp hur stor väskan får vara så kanske jag slipper att checka in den och riskerar då inte att gå minste om mitt bagage vilket vore bra eftersom mitt juli går i ett, från ena platsen till den andra med 2-3 dagars mellanrum ;) *melike*

2010-06-28 @ 08:58:59 Summer 2010 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att få uppleva Grekland. =)

2010-06-28 @ 15:59:27
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

OJ! Jag menar spanien. :P

2010-06-28 @ 16:00:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback