Nooo aaair !

Pust och stånk efter en träning i denna hetta :O Det är verkligen drygt att springa när det är så här varmt! Sen att jag stora skavsår på mina fötter efter att ha sprungit halvvägs in på spåret gjorde inte det hela bättre! Idag hade jag iaf tagit en allergitablett :D duktig jag är

Sen så har det blivit något fel i ett tidigare inlägg (A) hette visst Våra BÄSTA år och inte våra värsta ^^ inte så lätt när det är svårt :) Ska snart sätta mig i skuggan i trädgården, för jag har kommit fram till att brun kan jag bli i Spanien så varför plåga min kropp just nu ^^, och måla och teckna lite :) Har några idéer på G så ska försöka få dem på papper :) Fett mysigt med Jenna idag, dock trist att Moa inte kommer :( Men men sånt är livet. Det kommer iaf ett trafikspel till mig senare :D woohoo vad jag ska spela! Nu jävlar ska jag ha mitt körkort, grattis till John som tog sitt idag :D Jag har faktiskt tvättat idag :D tvätt som ska ner i min väska till Spanien :D iiiiii så nervös !!!! En till sak som jag har förberett är hårfärg som ska slinga mitt hår :D Jenna ska hjälpa mig! Men blir det fel är det inte hennes fel! För det har jag lovat henne!

 

2010-06-29 @ 17:07:39 Summer 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback