KAAARNEVALEN <3


Ja de med bjällorna är mina favoriter :D de dansar så mkt jämt, fast de har tok mkt kläder på sig och så är det killar ;) (A) haha nej men jag gillar energin, de är de som gör karnevalen varje år :)

De små pojkarna var riktigt duktiga :D

Jag kalla dem för spindelmannen-wannabes ;)

Toksöt tjej som vika mer på rumpan än många andra tjejer som var mkt äldre :)

Jag gilla helheten hos thailändarna :)Jättefina (hihi titta på killen längst ner i bilden, snacka om att veta hur man äger en bild haha)

Nya för i år tror jag :D och jag älska dem :D klar favorit, kanske just för att det var nått nytt med både dans och kläder. Väldigt synkade också !




Sen så köpte jag en dricka för att jag upptäckte att den matcha mina naglar. Väldigt snyggt ;) inte för att jag gilla drickan sen men det är en heeelt annan sak hihi

En till sak bara: dansa inte samtidigt ni skär tomat med en tokvass kniv! De kan gå illa, som tur är sitter fingret kvar iaf :)
2010-06-20 @ 19:29:19 Photos Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback