Jag säger hej !


Hittar bara låten på engelska :( men det är bäst ialla fall :D

Idag har vart en toppendag! Bara det att jag blev erbjuden att jobba på Meatalltown, fick till och med ett telefonsamtal om det känns faktiskt underbart. Även om jag inte vill jobba där längre.

Sen fick jag "jobb" som bloggdesigner till jenna :D så just nu fixar jag med den, jag tror jag ska börja göra det som ett jobb. Visst jag behöver mer träningen, men allt måste börja någonstans :) det kräver rätt mkt tid för att göra även den enklaste bloggen! Tro mig, vill man ha det perfekt så är det mkt.

Den andra goda nyheten är att jag kommer få en ny säng i ett år :D woohooo en stor säng, så vi får se hur det blir i mitt rum med den! Men har alltid velat ha en större säng, även om jag älskar den jag har nu. Ingen har klagat på den, inte ens mamma när hon lånat den ^^ Men en störra :D wiiiihooo

Nu ska jag tillbaka till mitt skapande, känner på mig att detta kommer att bli nått bra ;)
2010-06-14 @ 17:20:45 Summer 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback