:( it hurts !

Jag har kramp i ryggen och magen, nu ska jag vänta till värktabletter börjar värka lite så att jag kanske kan sova! För imorgon är det Stockholm med familjen som gäller :D upp tidigt tidigt ! Inget jag vill missa!!

Var ute med min vän Jimmy för att ta årets första dopp eftersom jag missa den varmaste veckan detta år med min otroligt underbara förkylning ^^ men det blev inget dopp idag heller, ist gick vi runt Höjen :) och gissa vad jag såg :D?


JA kossorna på bilden :) även om jag är lite lantis och bor väääldigt nära många mjölkgårdar är det väldigt exotiskt och vackert med kossor. Jag har själv "haft" en kossa som jag hade döpt till Lina Junior Råza ;) Väldigt passande för en ko tycker jag :)

Sen var det säsongsavslutning för Grey's Anatomy. Varför måste det vara så blodigt för :( Tror faktiskt att det är lite därför min kropp krampar just nu :( klara inte av att spänna mig så... ELLER så är det fortfarande från chocken av ormen! kan vara så.

Visst är mina strumpor snygga :D? det var min julklapp från Lindut, tok sköna nu när golven är kalla men det är varmt i luften. Alldels fluffiga är dem :D (ja det är ett trumsett bakom mig som är min brors, längesen jag spela :( kanske borde ta upp trumspelandet igen nu i sommar hehe)

"Detta har vart den bästa dagen i mitt liv minus alla dagar i stallet" - min syster om denna dagen :D tyckte det var fint sagt då jag har vart barnvakt hela dagen :D
2010-06-16 @ 22:26:44 Photos Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback