Internet fof dött

Nu sitter jag i skolan, och goda nyheter kanske kommer göra engelska presentationen imorogn =D ska snart ha tyska avslutning med blommor till Nicole och lite snack om Wien =D

Träffade Jenna och Linda igår och gick en sväng på stan. Mycket trevligt =D Dock var jag blekast =(
Träffa Micke också en stund, hade maaaassa energi eftersom jag inte träffat någon sen måndag utanför familjen. Så hade massa saker att berätta för alla fast jag inte gjort ett skit under den senaste veckan ^^  Jag var såååå undernärd på mänskligkontakt.

Har dock träningsvärk idag eftersom alla mina muskler försvann förra veckan ^^ Men det resulterade också i att jag nu väger 52 kg =O Så här smal har jag inte vart på år och dar !
2010-06-07 @ 08:46:20 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback