Hipp hurra för här kommer bumbibjörnarna

Träffa Micke idag för att tömma huvudet på en miljonfrågor som hur går det på jobbet, hur var wcr, träffar du tjejer osv. För jag är inte som många andra tjejer som har frågor som aldrig blir sagda och nu vet jag en massa mer :) Bland annat att jag är bäst :D hahaha fast den kommentaren var rätt krystad och nog mest för att min käre vän vet att jag älskar att höra sånt hahaha och nu vet jag vem som bjuder mig på donken i fortsättningen :O :P


Det som kändes dummast var att jag, som alltid tränar, blev andfådd och var tvungen att sätta mig en stund haha :P men men jag har väl gått och blivit lite gammal på senare dar :p

2010-06-22 @ 13:58:47 Summer 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback