En fantastisk helg i stockholm!


När jag kom till Stockholm gick jag och Matilda runt på stan, har dock inga bilder från det. Men vi såg på vaktbytet vid slottet tills jag tröttna, var inget pangpang alls :( (skämt) Vi köpte glass på Ben&Jerry's och lyssna på demonstranter, även om jag inte hörde ett ord av de sa "/

Sen åkte vi hem till Tildut och sola och åt vattenmelon :D MUMS ! hennes syster fixade oss en jättefin midsommarlunch :)

Sen åkte vi ner på stan igen där en läskig gubbe börja prata med mig :S Han var en slipsnisse och polisen stod precis bredvid mig så jag svara snällt tillbaka och hälsa honom en glad midsommar. Men försäkerhetensskull väntade vi en stund efter att han gått och sen gick vi åt ett annat håll :) Vi gick till en park som visa sig ligga precis vid min storebrors lägenhet :D tänk att även Stockholm kan vara så litet ^^ På bilden ser vi hur duktiga jag spilde saft över min jacka, fast "roligast" var att jag lyckades spilla ner Matilda oxå när jag skulle sopa bort saften från jackan, sry <3

På lördagen åkte vi till SKaNSeN :D var jag glad eller var jag glad? Dock hade killen i luckan ingen humor :( Han bara" om du hade vart tre hade du gått in gratis och du är inte tre" Men men ^^ jag försökte iaf ;)

Dansar jag ^o) eller ser jag bara allmänt cool ut ;)?

Väl inne på skansen började djurletandet :) På bilden ÄR det en varg, har ringat in den, syns ändå inte ^^ men jag har sett den ;)

En toksöt griskulting <3

Det ni inte ser på denna bild är att det var två ekorrar som lekte med varandra. Supersött :)

Är han en linslus eller är han en linslus ;) haha

Sen kom vi fram till björnarna, det är mina björnbröder allihop :D Var tre centimeter från en björn ;) haha :D även om det känns lite fel att säga så när det handlar om ett Zoo... fast jag vill inte vara tre centimeter från en björn i verkliga livet!

Man kan inte vara på skansen en hel dag utan att åka ett förstaklasståg runt i parken! Så jag och Matilda tog oss en tur och fick 50öre rabatt efter att ha skramlat i våra plånböcker :)

Coolt tåg eller hur ;)?

Macro in my heart <3 här är en valmo :)

hum-hum-humla

Hit gick jag alltid när jag var liten. Ja skansen höll nästan alla förväntningar, dock blev jag besviken på de små och smuttsiga burarna :O  verkligen illa! Och så sålde de alltid små gröna bläckfiskar när jag var liten som man satte på fingret. Men inte numera :( bara små monster! vem vill ha såna ? :O
2010-06-28 @ 12:29:05 Photos Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback