En dag fylld med glamm!

Har skrivit redan en massa om denna dag! Men mer kommer det att bli! :O Ätit McD och hemmagjord pizza, massa mys!!!


Kvällens outfit :) tajta blå jeans, icke jeansleggins, en vit tunika omvandlad till myströja och en väldigt hålig cardigan :) Kände mig väldigt proffsig, som en proffsfotograf typ haha

Efter pizzan stack jag upp en sväng till folketspark för att titta på Waregde och Pasted, typ Arbogas ända band^^. Så jag passa på att ta med min kamera för att fota banden lite. Dock väldigt svårt ljus med rött och blått och inget vitt. Men jag gjorde mitt bästa tsm med vitbalansmätaren i min kamera.


Här är gitarristerna i Waredge, Mikael och Johannes, väldans duktiga pojkar!
Här har vi då en lite del av Pasted, Tommie, Miche och Micke :) Som de tar i pojkarna när de ska sjunga, fast de var lite hesa Tommie och Micke efter ha skrålat "tuta" från sitt flak i Köping ^^

Efter folketspark träffade jag Jenna och alla hennes pojkvänsvänner :) Det var jättetrevligt, dock höll det på att bli väldigt pinsamt när jag skulle hitta tillbaka till lgenheten och gick en våning fel med Jenna och höll på att gå rakt in i en främlings lägenhet^^ Lite kul var det.

Avslutningsvis blev det Björn Rosenström! I regn med en helt underbar publik rocka alla loss till de knasiga, snuskiga, barnsliga texterna. Väldigt fin stämning, och jag träffa min första kärlek Niklas där som till och med kände igen mig och ville prata lite.

Så nej jag kan då inte klaga på denna kvällen heller :D
2010-06-12 @ 02:24:38 Photos Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback