Blåmärke på ovansidan handen ^^



Hemma nu efter en fantastik avslutningsdag! Först var det jättekul/fin avslutning där jag med resten av Nju:z gick upp och sjöng. Men sen mat i Vasaparken och där fick jag en "fin" solbränna på fötterna efter mina sandaler hehe.

Själva klassfesten sen var oxå helt toppen, alla var glada och det blev mkt dans pussar och kramar! Precis som det ska vara!

Idag blev det att stressa iväg till Köping för att upptäcka fem i elva att första tåget till Köping gick 12.09, men som tur var kom jag på att jag kunde ta bussen och bytte då om på bussen från den "pyjamasen" jag hade sovit i hos Emil (Moas pojkvän). Själva ombytet gick bra, svårare var det dock att sminka sig utan spegel på en skumpig buss ^^

Väl framme i Köping blev det att gratta alla studenter, framför allt mitt lilla ex micke :D Även om vi inte är tsm är vi vänner vilket känns toppen för ett år är en ganska lång tid där vi hunnit lära känna varandra ganska bra och vi vet vad som får den andre att skratta. Så då känns det ganska klart för mig att fira honom även om jag inte alltid är så glad ^^

Kommer ni ihåg att det regna på fredagen förra året oxå? Jag kommer ihåg, för micke kom hit och hade blöta strumpor. Så tittade vi på "i taket lyser stjärnorna" tsm innan han skulle soundchecka med sitt band i Folketspark. Jag kommer ihåg allt den dagen... Och det vill jag fortfarande! Minnen är värda guld även om de ibland känns som en börda. Det var den 12 juni.
2010-06-11 @ 15:46:39 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback