bläääblää

det är såååå tråkigt att vara sjuk, jag kan inte sätta på musik, för mitt huvudsprängs och jag vill bara dansa och dans kan jag inte just nu!
Jag kan inte ligga ner för mkt, för då får jag ännu ondare i öronen och så sover jag asdåligt på natten.
Jag blir depprimerad av att titta på sex and the city, vilket i stort sett det enda jag gör just nu, men verkligen tack Helen för att jag fick låna boxen, vet inte vad jag annars hade gjort =) vem hade anat att jag skulle bli så här sjuk =(
Min söta pappa kom hem idag och omydighetsförklara mig! (vilket iofs var skönt) Han sa att jag inte får lämna huset för att får jag reumatism... eller att min feber+halssvullnad+öroninflammation är just sån som leder till framtida reumatism.. så jag FÅR INTE ens gå ut ! =O och jag har inte ens köpt mina skor än =( känner mig så fast i mina i-landsproblem. Imorgon blir väl en ny dag med sex and the city och piggelin.
2010-06-03 @ 17:16:43 Photos Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback