Är du trött Lina?

OM JAG ÄR ! min nattssömn på ett skala från ett till tio får det en tvåa :( Blev verkligen inte mkt sömn i natt och drömmarna gjorde det inte mkt bättre! Det fanns självklart några fina stunder i drömmen som när Helens Joakim skulle fixa en blombukett till sin flicka som överraskning. :) Men det var så mkt hemskt annars så jag har ont på en massa konstiga ställen i kroppen idag som ett tecken på att jag har spänt mig i sömnen :(

Men vad ska jag göra idag som kräver mkt sömn ^^ jag ska till banken för att sätta in pengar, träffa Jenna, vika ännu mer tvätt, försöka plugga teori och lära min bror facebook. Spela något Zoo spel med min syster ^^ Nej inget jobbig, jo just ja jag ska försöka träna lite idag igen :)
2010-06-22 @ 10:19:15 Summer 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback